פרופ' אלבשן: "מיליוני אויבים מחפשים לעוט עלינו"

    המהדורה המרכזית No Comments on פרופ' אלבשן: "מיליוני אויבים מחפשים לעוט עלינו"

    בראיון ב'מהדורה המרכזית' אמר פרופ' יובל אלבשן: "מתחת לפני השטח יש מנגנונים שלא מכבדים אותם. בכנסת ראינו תרבות רחוב, גוטליב התנהלה כמו המוחים: 'מעניין אותי רק עצמי והאידאולוגיות שלי – לא הממסד והפרוצדורה'. אני יותר מותש ומאוכזב היום, הנה גם גנץ ולפיד נופלים בהתבצרות במצדה ולוקחים את החרבות לפגוע בכולנו. אם ככה יהיה, כל דאלים גבר"

    צילום: Yossi Zamir/Flash 90
    17:08
    22.05.24
    אבי יעקב No Comments on מרן רבי אהרון פלדמן שליט״א ביקר את תלמידי ״קרן ההסעות״

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' יובל אלבשן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' מתייחס לבחירת נציגת האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים לנוכח הודעת הפרישה של נציגי האופוזיציה בשיחות המו"מ: "אני מקווה שהמו"מ לא יתפוצץ. זה היה על כלום כבר מההתחלה, מהרגע הראשון לא הבנו למה הולכים למתן גט. מה שכן, מתחת לפני השטח יש מנגנונים שלא מכבדים אותם. היום בכנסת ראינו תרבות רחוב, גוטליב התנהלה כמו המוחים: 'מעניין אותי רק עצמי והאידאולוגיות שלי – לא הממסד והפרוצדורה"

    "בחודש הקרוב וגם מעבר, בכל מקרה לא הייתה ועדה למינוי שופטים. אני יותר מותש ומאוכזב היום, הנה גם גנץ ולפיד נופלים בהתבצרות במצדה ולוקחים את החרבות לפגוע בכולנו. אם ככה יהיה, כל דאלים גבר. הנה גם מיקי זוהר שנתפס בשנים האחרונות כאיש מתון, נופל בשיח ההכנעות וכיפופי הידיים. חייבים לחזור לפרוצדורות, לנזוף באנשים בקפלן ובכנסת. מסיבת העיתונאים של לוין הייתה ביריונית, גם אם מותר לא עושים, ואני אומר אותו דבר ללפיד וגנץ"

    "יש סביבנו מיליוני אויבים שרק מחכים לרגע הזה שהם יכולים יהיו לעוט עלינו ולכלות אותנו. היו דברים יותר חמורים במדינה, היו מחלוקות שקרעו אותנו יותר. יש כאן שני פלגים קיצוניים, הפלג התל אביבי, והפלג הירושלמי – לא החרדי. אסור לנו לתת להם לשלוט ולנהל את השיח. יצאתי כעת מכינוס במכללת קריית אונו. היו כאן חרדים וחילוניים, כולם יחד וכולם מכבדים אחד את השני".

    האזינו



    0 תגובות